Monday 3 February 2014

SET KURUS TERBAIK SHAKLEE


Baju dah makin sendat, nak jalan terasa susah, cepat letih...dan bila tengok cermin...terkejut tengok badan yang dah mengandungkan lemak-lemak berlebihan? Kalau ditanaya, siapa yang suka bila diri gemuk, betul tak?





Anda pernah  berada dalam keadaan kiri gambar ni? dan nak jadi macam yang kanan gambar atas ni? Apa usaha yang anda dah buat? Apa pun usaha anda, pastikan anda elakkan dari buat perkara-perkara dibawah:


  •    Skip breakfast/lunch/dinner

 

  • Consume slimming product yang tak tahu dari mana tapi anda beli sebab murah je



  •  Makan sikit sangat-sangat sampaikan nutrient yang diperlukan oleh badan diabaikan





Kita kena ingat piramid makanan yang dah diajar dari zaman kita sekolah lagi. Setiap makanan ada sumber nutrientnya. So, kita tak boleh simply abaikan makanan tu semata-mata nak kurus. Saya pasti ramai antara kita yang dah cuba diet Atkins bukan? Perlu diingat bahawa nasi tu adalah salah satu sumber makanan yang mengadungi kabohidrat; yang sangat diperlukan oleh badan kita. Jadi, jangan salahkan nasi :)


Ada juga daripada kita yang alami effect yoyo kan? 

Jadi, apa nak buat?

Risau tu kita tolak ketepi sebab...setiap masalah ada jalan penyelesaiannya.

Saya nak kongsi tentang Set Kurus Shaklee. Ianya JIMAT, sudh tentu. Kenapa? Sebab, set kurus ni boleh tahan lebih daripada sebulan. Compared to other products, kadang-kadang satu set hanya tahan selama sebulan atau leb ih teruk lagi, kurang dari sebulan.

Set Kurus Shaklee ini Jimat, dan insyaallah Terbaik. Ini kerana vitamin Shaklee adalah berasaskan sumber semulajadi, tanpa bahan kimia yang berbahaya kepada tubuh badan kita. Selain itu, ia juga menurunkan berat badan kita secara perlahan...bak kata orang 'Slow and Steady'. Jadi, takkan berlaku kepada kita efek yoyo yang mungkin kebanyakan daripada kita dah laluinya.

Set Kurus Shaklee bertindak dalam TIGA (3) cara:

  • Bakar

  • Buang 

  • Bina

Setiap tindakan ini dijalankan oleh agen vitamin Shaklee yang telah direka khas untuk menjayakan misi penurunan berat badan ini.


BAKAR

Agen Pembakar Lemak

Proses pembakaran lemak dijalankan oleh Lecithin atau Omega. Mereka berfungsi dengan menghalang lemak yang masuk ke dalam badan daripada melekat ke dinding mebran. Ia akan mengapungkan lemak-lemak tersebut daripada terkumpul dalam badan dan menyebabkan badan kita semakin membesar dengan penambahan lemak-lemak tersebut.


BUANG



Selepas proses pembakaran lemak di dalam badan, proses pembuangan lemak dijalankan oleh Agen Bakar. Tugas ini dijalankan oleh Alfalfa dan Herblax. Alfalfa dan Herbalx akan berfungsi untuk membuang segala lemak dan lendir yang melekat pada dinding usus kita apabila kita mebuang air. Badan kita akan menyerap nutrient di peringkat optimum apabila proses detox ini dijalankan.

Alfalfa sesuai dimakan setiap hari manakala Herblax perlu dimakan mengikut saranan Agen Shaklee anda. Herblax adalah sangat sesuai untuk sesiapa yang mempunya masalah sembelit.


BINA




Pengambilan Cinch dan ESP adalah penting untuk mengelakkan otot kita daripada menggeleber setelah proses pembuangan lemak daripada badan berjaya. Anda boleh memilih untuk mengambil salah satu daripada Cinch atau ESP atau kedua-duanya, mengikut keperluan anda (dapatkan konsultasi daripada pengedar anda).

Cinch dan ESP sangat penting kerana kedua-duanya membekalkan protein kepada badan. Ia membina dan mengekalkan otot, dan mengelakkan kulit daripada menjadi mengeleber. Selain itu, protein juga membuatkan kita rasa kenyang.Ia meningkatkan metabolisma badan kita Diet yang keterlaluan (macam yang dinyatakan di bahagian atas) akan memperlahan metabolisma, dan inilah penyebab kesan yoyo dalam diet kita.

Perkara palig penting yang harus diingat dalam proses menurunkan berat badan adalah,anda perlu minum banyak air...sekurang-kurangnya 2-3 litre setiap hari. Dengan cara ini, insyaallah proses menurunkan berat badan akan menjadi lebih mudah.

  
Inilah dia agen-agen Set Kurus Shaklee. Jimat, sedap dan insyaallah  dengan penggunaan yang konsisten dan cara yang betul, anda akan dapat manfaatnya. Apa? Badan dengan berat yang diinginkan. 


Selain berat anda turun, anda juga akan dapat BONUS! iaitu kesan-kesan sampingan yang anda pasti suka seperti kulit yang gebu dan cantik, memori yang baik dan kesihatan yang amat memberangsangkan. 


Set Kurus Shaklee boleh memenuhi impian anda, dan juga ia mengikut belanjawan anda. 

Nak tahu harga yang murah? Hubungi saya di:



Untuk mendapat konsultasi eksklusif dari saya, anda boleh hubungi:





No comments:

Post a Comment