Tuesday 30 December 2014

TIPS BERHENTI MEROKOK DENGAN SANGAT MUDAH TANPA WITHDRAWAL SYMPTOM

Dalam post saya sebelum ini, saya ada share tentang macam mana nak berhenti merokok. Semua tips yang saya senaraikan dalam entry saya tu adalah cara yang amat common. Mungkin anda dah biasa baca or dengar tentang cara-cara tersebut.


Ada di kalangan kita dah cuba bermacam-macam cara untuk berhenti rokok termasuk dengan mencuba rawatan tradisional. Tapi, masih belum berjaya. Di mana silapnya anda rasa? Kadang-kadang keadaan ni pun boleh menjatuhkan semangat seseorang.





Selepas saya share tips yang mungkin ramai dah tahu, saya nak share cara yang sangat mudah. Saya ulang..SANGAT MUDAH untuk anda berhenti merokok. Bukan sahaja ia sangat mudah, malah withdrawal symptom pun tak ada. Saya pasti ramai yang tercari-cari ikhtiar yang macam ni.

  1. MUDAH
  2. TANPA WITHDRAWAL SYMPTOM

Antara withdrawal symptom yang biasa dialami oleh perokok yang nak berhenti rokok adalah:

1. Stress
2. Sakit kepala
3. Pendek nafas
4. Loya
5. Batuk teruk
6. Berdebar-debar dan sebagainya

Produk yang saya nak perkenalkan hari ni bukanlah asing lagi sebenarnya. Ia telah digunakan oleh ramai rakyat Malaysia, dan kesan daripada produk ni pun memang dah terbukti, dirasai sendiri, terutamanya yang consume vitamin ni untuk berhenti merokok.


Produk yang saya sebutkan ni adalah VIVIX Shaklee. VIVIX Shaklee adalah produk premium kami yang dapat membantu pelbagai masalah.


Apa yang best bila seseorang ambil bitamin ini untuk berhenti rokok adalah, vitamin ni tak bagi kesan withdrawal kepada anda. Dengan izin tuhan, and tak mengalami withdrawal symptom seperti yang disenaraikan di atas tu.


Jadi, anda boleh bekerja dan membuat aktiviti seharian anda dengan jayanya. Di samping itu, anda juga boleh mendapat manfaat kesihatan yang lain seperti menjadi lebih bertenaga, kulit lebih baik, dan sebagainya.


Saya pasti, ini adalah penantian ribuan lelaki dan wanita di luar. Siapa mahu membahayakan keadaan orang sekeliling, terutamanya keluarga tercinta. Saya juga pasti ramai isteri yang inginkan suami mereka bebas dari cengkaman rokok yang merbahaya. Jadi, jangan berlengah untuk berhenti merokok kerana anda layak untuk mendapat kehidupan yang lebih baik.






Saya sertakan video seorang customer Shaklee yang telah mengambil VIVIX untuk berhenti merokok. Cuba anda tonton video menarik ni.




Semoga entry kali ini bermanfaat untuk anda. Bagi yang mahu berikhtiar dan mencuba VIVIX Shaklee, anda boleh menghubungi saya di talian di bawah, atau mengisi borang pesanan di sini.


Untuk mendapat konsultasi eksklusif dari saya, sila hubungi:





No comments:

Post a Comment