Tuesday 23 December 2014

PENGALAMAN PUAN AIDA TURUN BERAT BADAN 15 KILO DENGAN SET BERPANTANG SHAKLEE

Assalamualaikum..

Hari ni hari yang sangat tenang untuk saya. Banyak perkara dah selesai weekend lepas. So, legaaa sangat!


Bila keadaan tenang ni, baru boleh nak cerita satu cerita best. Cerita ni tentang customer setia saya yang amalkan Set Mengandung Shaklee sepanjang kehamilan beliau, dan Set Bersalin Shaklee semasa berpantang.


Puan Aida yang cantik ni orangnya memang concern tentang berat badan beliau...tapi saya rasa semua orang perempuan pun macam tu kan? hehe. Jadi, sejak awal mengandung anak kedua, Puan Aida telah buat keputusan yang sangat bijak dengan mengambil Set Mengandung Shaklee. Tiap-tiap pagi ESP dan susu lah sarapan beliau.


Teringin nak kurus macam Nora Danish lepas bersalin hehe


Dengan pengambilan Set Mengandung Shaklee ni, Puan Aida tak ada masalah penambahan berat badan yang mendadak waktu mengandung. Berat badannya naik 12 kilogram sahaja. Ada ibu-ibu yang berat badan mereka naik sangat mendadak dengan banyaknya. Ada yang sampai 20 - 30 kilogram. Ibu-ibu perlu tahu yang penjagaan makan pun sangat penting sewaktu mengandung.


Alhamdulillah, dengan berat badan yang tak naik banyak ni, Puan Aida memang berada dalam keadaan yang sangat selesa sewaktu kehamilan beliau. Sebagai seorang pendidik yang mengajar selama lebih kurang 24 jam seminggu dalam keadaan mengandung, beliau tetap bersemangat di tempat kerja.



Yang lagi best tentang pengalaman mengandung dan bersalin Puan Aida adalah, berat badan beliau turun lebih dari yang naik. Puan Aida dapat menurunkan berat badan sebanyak 15 kilogram sepanjang proses berpantang. Nurse di klinik pun terkejut dengan penurunan yang banyak ni. Alhamdulillah tuhan permudahkan urusan Puan Aida.



Proses bersalin Puan Aida pun mudah walaupun berat anak beliau 4 kg. Haaa..kagum kan? Luka bersalin beliau baik dalam masa seminggu. Alhamdulillah kejayaan ni dapat beliau rasa dengan mengamalkan supplement dan vitamin Shaklee.




SUSU BANYAK SEWAKTU BERPANTANG

Lepas je Puan Aida bersalin, beliau meneruskan proses berpantang dengan Set Bersalin Shaklee, dengan tambahan rawatan tradisional seperti berbengkung, bertangas, bertungku dan sebagainya. Apa yang menarik sewaktu Puan Aida berpantang adalah, susu badan beliau sangat meriah.


Bila susu badan cukup untuk baby, baby seharusnyalah happy. Kata beliau baby pun tidur nyenyak je. Puan Aida pun boleh gunakan masa yang ada untuk berehat dengan secukupnya.


Saya gembira bila Puan Aida dapat manfaat dari Set Mengandung dan Set Bersalin Shaklee. Beliau telah pun menyertai kami, ahli keluarga Shaklee setelah berpuas hati dengan produk 100% semulajadi ni.


Insyaallah saya akan kongsikan cerita-cerita menarik tentang Shaklee yang memang best ni lagi ye. Jumpa lagi!


Untuk mendapat konsultasi eksklusif dari saya, anda oleh hubungi:







No comments:

Post a Comment