Saturday 17 January 2015

CARA BERHENTI MEROKOK SERTA MERTA

Cakap pasal berhenti merokok ni, memang ramai sangat yang ada niat tu. Ada jugak perokok yang dah cuba macam-macam produk yang dibeli di klinik dan farmasi. Tapi hasilnya? Tak memberangsangkan. Paling berhenti adalah beberapa bulan, lepas tu ambil semula.


Sempena Promo Shaklee Bulan Januari ni, saya luangkan masa dengan isteri-isteri suami mereka merokok. Bersungguh-sungguh diorang ni cerita macam mana hebatnya penangan rokok pada suami diorang. Alhamdulillah, isteri-isteri solehah ni memang bagus. Nak tolong suami diorang untuk sihat.


Bak kata isteri-isteri ni, dah macam-macam tips yang suami mereka guna untuk berhenti, termasuklah dengan cara manual yang sangat perlukan disiplin and azam yang tinggi tu. Tapi tak tahan lama mana, badan pun dah terima withdrawal symptoms, jadi kembalilah para suami ni ke aktiviti merokok diorang.


So, saya suggestkan solution yang paling senang, cepat dan berkesan untuk diorang, iaitu VIVIX.


                                 


Macam mana VIVIX boleh bantu perokok untuk berhenti merokok?


Dari sudut saintifik, badan perokok telah dicemari dengan nikotin. Nikotin dalam badan menyukarkan perokok untuk berehenti merokok.


Dalam kebanyakan situasi, perokok yang berhenti merokok secara semulajadi atau dengan terapi penggantian nikotin akan menghadapi masalah withdrawal symptoms. Badan perokok yang mempunyai nikotin akan bertindak balas apabila bahan itu kurang atau tak di ' supply' lagi ke dalam badan.


Jadi, ada perokok yang alami batuk berkahak yang teruk, demam, sesak nafas dan sebagainya. Ini adalah tindak balas badan perokok terhadap keadaan di mana supply nikotin tiada atau kurang.


Dengan pengambilan VIVIX, withdarwal symptoms ini dapat DIELAKKAN. Ini kerana VIVIX membaiki DNA perokok. Jadi, DNA perokok yang tercemar dengan nikotin akan menjadi bersih. Hasilnya, DNA perokok akan kembali ke keadaan asal.


Bila DNA pun dah cantik, perokok dapat rasa benda ni:


  • Rokok beraa pahit dan berbau bususk



  • Tidak tahan dengan bau rokok


In short, perokok pun dah tak boleh tahan dengan rokok lagi, sebagaimana orang sekeliling mereka yang tak suka bau asap rokok ni rasa. Macam ala-ala 'dilahirkan' semula gitu.

Jom tengok testimoni live dari seorang perokok tegar yang dah berjaya berhenti merokok dengan VIVIX.







Hanya dengan beberapa sudu VIVIX je, Encik Hazrin berjaya berhenti merokok sepenuhnya. Jimat ke jimat?


Jadi buat sahabat-sahabat yang tercari-cari penyelesaian kepada masalah merokok ni, VIVIX adalah jawapan kepada persoalan anda tu.


Sekian sahaja dulu dari saya, salam VIVIX untuk semua hehe


Untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi percuma dari saya, anda boleh hubungi:


            



No comments:

Post a Comment